LENGE LEVE YTRINGSFRIHETEN...???
da tydeligvis ytringfriheten er et fremmedeord i lille Hægebostad, såå blir denne bloggen lagt ned med umiddelbar virkning.
vil rette en takk til dere som har lest denne bloggen og oppfatta den i akuratt den mening man skulle-
have a good day:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar